Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/109
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єрко, Галина Іванівна | - |
dc.contributor.author | Курчаба, Олександр Євгенійович | - |
dc.contributor.author | Луцюк, Юлія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Філюк, Оксана Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-17T11:15:14Z | - |
dc.date.available | 2022-10-17T11:15:14Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.other | УДК 37.016:3+37.091.39(0.034.2) | - |
dc.identifier.other | DOI: 10.35619/iiu.v2i13.345 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/109 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано властивості інтерактивної платформи Mozaik та специфіка її використання в освітньому процесі суспільствознавчих дисциплін. Досліджено дидактичну значущість медіазасобів. Зазначено, що їхнє використання активізує пізнавальну діяльність особистості, поглиблює сприйняття нової інформації, що в цілому підвищує ефективність та якість навчання. Наголошено, що програмний комплекс mozaBook можна застосовувати на всіх етапах лекційних та практичних занять спільствознавчих дисциплін, а також організації самостійної роботи студентів з методики навчання громадянської та історичної освітньої галузі. Схарактеризовано багатофункціональний характер платформи Mozaik, зокрема, організаційно-методичний супровід навчання суспільствознавчих дисциплін, здатність реалізовувати практичні цілі навчання, урізноманітнення способів організації групової та індивідуальної роботи здобувачів освіти, застосування різних медіапродуктів (цифрових ресурсів) для формування інформаційно-комунікаційної, громадянської та соціальної компетентностей студентів. Доведено, що інтерактивна платформа Mozaik зі своїми допоміжними складниками дозволяє провести заняття інформативно, пізнавально й доступно для здобувачів освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Інноватика у вихованні, Рівненський державний гуманітарний університет | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;Вип. 13. Том 2 | - |
dc.subject | інтерактивна платформа Mozaik | uk_UA |
dc.subject | програмний комплекс mozaBook | uk_UA |
dc.subject | сайт mozaWeb | uk_UA |
dc.subject | інструменти mozaBook | uk_UA |
dc.subject | дидактичні матеріали | uk_UA |
dc.title | Особливості використання інтерактивної платформи Mozaik в освітньому процесі суспільствознавчих дисциплін | uk_UA |
dc.title.alternative | наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія суспільних та художньо-мистецьких дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
18-22-PB.pdf | 563,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.