Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/102
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дурманенко, Євгенія Аристархівна | - |
dc.contributor.author | Бартків, Оксана Степанівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-12T13:50:35Z | - |
dc.date.available | 2022-10-12T13:50:35Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.other | УДК 373.2.011.3-051:378]+373.2.091.313 | - |
dc.identifier.other | DOI https://doi.org/10.32840/1992-5786.2022.81.23 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/102 | - |
dc.description.abstract | Актуальність проблеми обумовлена модифікацією змісту сучасної дошкільної освіти відповідно до положень нормативних документів України, які ставлять вимоги підготовки фахівців, здатних ефективно організовувати інтегрований освітній процес у закладах дошкільної освіти. Мета статті полягає в обґрунтуванні змісту підготовки майбутніх вихователів до інтегрованого навчання дітей дошкільного віку. Задля реалізації мети важливим є розкриття сутності інте грованого навчання дітей дошкільного віку та змісту підготовки майбутніх вихователів у контексті вивчення вибіркової навчальної дисципліни «Інтегроване навчання дітей дошкільного віку». Метою курсу визначено формування в майбутніх вихователів інтегральної та системи загальних і фахових компетентностей планування, організації та проведення інтегрованих навчальних занять у закладах дошкільної освіти, навчання, виховання та розвитку особистості з визначенням їх діагностичної мети, завдань, змісту, форм, методів та упровадженням сучасних технологій в інтегрований освітній процес, урахування особливостей дітей з особливими освітніми потребами тощо. Розкрито загальні, фахові компетентності та програмні результати, які мають бути сформовані в студентів у процесі вивчення навчальної дисципліни. Інтегроване навчання дітей дошкільного віку визначено як цілеспрямований, системний процес взаємодії вихователів і вихованців, побудований на об’єднанні всіх його компонентів (змісту освітніх напрямів, форм, методів та видів діяльності дошкільників і переслідує мету формування цілісної системи знань, умінь і навичок про людину, світ, суспільство, природу, мистецтво та ін. У свою чергу, інтеграція змісту дошкільної освіти розглядається як гармонійно поєднана, взаємопроникна та взаємопов’язана система знань, умінь і навичок з усіх напрямів Базового компоненту дошкільної освіти, спрямована на формування в дошкільників цілісної картини світу. Наголошено на відповідності компетентностей та програмних результатів навчання майбутніх вихователів з курсу Національній рамці кваліфікацій. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Класичний приватний університет | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах;№ 81 | - |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.subject | майбутні вихователі | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | інтегроване навчання | uk_UA |
dc.subject | підготовка фахівців | uk_UA |
dc.subject | інтегрований освітній процес | uk_UA |
dc.title | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ДурманенкоЄ.А., Запоріжжя.pdf | 272,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.