Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/101
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДурманенко, Євгенія Аристархівна-
dc.contributor.authorБартків, Оксана Степанівна-
dc.date.accessioned2022-10-12T13:38:43Z-
dc.date.available2022-10-12T13:38:43Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherУДК 373.2.011.2-051]:378-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.32782/apv/2022.1.1.3-
dc.identifier.otherORCID: 0000-0003-1301-2169-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/101-
dc.description.abstractАктуальність аналізу і визначення компонентів інтегральної компетентності майбутніх вихователів обумовлені вимогами нормативних документів у галузі дошкільної освіти, що вимагають сформованості в них здатності діяти самостійно та неординарно у складних професійних ситуаціях, приймати виважені професійні рішення тощо. Досить високий рівень інтегральної компетентності майбутнього вихователя забезпечить йому активне працевлаштування на ринку праці, самореалізацію, самовираження, проявлення професіоналізму, здатності до творчої діяльності, інтегральної мобільності. Мета роботи полягає в обґрунтуванні сутності та структурних компонентів інтегральної компетентності майбутнього фахівця першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 012 «Дошкільна освіта». Під час наукового пошуку використано методи аналізу, синтезу, узагальнення, систематизації для уточнення поняття «інтегральна компетентність майбутніх вихователів», визначення її компонентів і групування загальних та фахових компетентностей відповідно до кожного компонента. На основі аналізу нормативних документів установлено, що інтегральна компетентність майбутніх вихователів ЗДО є результатом сформованості системи загальних та фахових компетентностей і передбачає їхню здатність реалізовувати комплексні спеціалізовані завдання із розвитку, навчання, виховання дітей раннього і дошкільного віку у закладах дошкільної освіти. На основі аналізу Професійного стандарту вихователя ЗДО (основних трудових функцій вихователя) та Освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів за спеціальністю 012 «Дошкільна освіта» визначено структуру інтегральної компетентності майбутнього вихователя ЗДО (психолого-педагогічний, організаційно-методичний, рефлексивно-ціннісний компоненти) та компетентності, що формуються кожним компонентом.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UA
dc.relation.ispartofseriesActa Paedagogiсa Volynienses;Вип. 1. т. 1-
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectінтегральна компетентністьuk_UA
dc.subjectмайбутні вихователі ЗДОuk_UA
dc.subjectкомпоненти інтегральної компетентностіuk_UA
dc.titleІНТЕГРАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК БАЗОВА У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дурманенко Є.А. Acta Paedagogiсa Volynienses_1_1_2022_сайт.pdf2,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.