Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/101
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дурманенко, Євгенія Аристархівна | - |
dc.contributor.author | Бартків, Оксана Степанівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-12T13:38:43Z | - |
dc.date.available | 2022-10-12T13:38:43Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.other | УДК 373.2.011.2-051]:378 | - |
dc.identifier.other | DOI https://doi.org/10.32782/apv/2022.1.1.3 | - |
dc.identifier.other | ORCID: 0000-0003-1301-2169 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/101 | - |
dc.description.abstract | Актуальність аналізу і визначення компонентів інтегральної компетентності майбутніх вихователів обумовлені вимогами нормативних документів у галузі дошкільної освіти, що вимагають сформованості в них здатності діяти самостійно та неординарно у складних професійних ситуаціях, приймати виважені професійні рішення тощо. Досить високий рівень інтегральної компетентності майбутнього вихователя забезпечить йому активне працевлаштування на ринку праці, самореалізацію, самовираження, проявлення професіоналізму, здатності до творчої діяльності, інтегральної мобільності. Мета роботи полягає в обґрунтуванні сутності та структурних компонентів інтегральної компетентності майбутнього фахівця першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 012 «Дошкільна освіта». Під час наукового пошуку використано методи аналізу, синтезу, узагальнення, систематизації для уточнення поняття «інтегральна компетентність майбутніх вихователів», визначення її компонентів і групування загальних та фахових компетентностей відповідно до кожного компонента. На основі аналізу нормативних документів установлено, що інтегральна компетентність майбутніх вихователів ЗДО є результатом сформованості системи загальних та фахових компетентностей і передбачає їхню здатність реалізовувати комплексні спеціалізовані завдання із розвитку, навчання, виховання дітей раннього і дошкільного віку у закладах дошкільної освіти. На основі аналізу Професійного стандарту вихователя ЗДО (основних трудових функцій вихователя) та Освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів за спеціальністю 012 «Дошкільна освіта» визначено структуру інтегральної компетентності майбутнього вихователя ЗДО (психолого-педагогічний, організаційно-методичний, рефлексивно-ціннісний компоненти) та компетентності, що формуються кожним компонентом. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Acta Paedagogiсa Volynienses;Вип. 1. т. 1 | - |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | інтегральна компетентність | uk_UA |
dc.subject | майбутні вихователі ЗДО | uk_UA |
dc.subject | компоненти інтегральної компетентності | uk_UA |
dc.title | ІНТЕГРАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК БАЗОВА У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ | uk_UA |
dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дурманенко Є.А. Acta Paedagogiсa Volynienses_1_1_2022_сайт.pdf | 2,6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.