Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/1013| Назва: | МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ НАД МУЗИЧНИМ ТВОРОМ НА ЗАНЯТТЯХ З МУЗИЧНОГО ІНСТРУМЕНТУ (ФОРТЕПІАНО) |
| Автори: | Білозерова, Олена Василівна Зиско, Віта Віталіївна Завіруха, Лілія Анатоліївна |
| Ключові слова: | методи навчання художньо-пізнавальна діяльність етапи роботи над музичним твором навичка |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Білозерова, Зиско, Завіруха |
| Серія/номер: | ;Вид.2 зі змінами та доповненням |
| Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі становлення нової концепції освіти, зверненої до індивідуальності та творчого потенціалу здобувача освіти, пріоритетним стає особистісно-орієнтоване навчання та виховання, спрямоване на гармонійний розвиток особистісних та професійних якостей майбутнього фахівця. Значні резерви загального та музичного виховання закладені в практичній роботі, направленій на вирішення завдань всебічного розвитку творчих здібностей молодих музикантів, на формування їх педагогічної та виконавської майстерності. У своїй музичній діяльності їм потрібно буде опрацювати та вивчити чималу кількість музичних творів, які доведеться опановувати самостійно, використовуючи знання та вміння, здобуті на практичних заняттях з музичного інструменту. Робота над художнім музичним твором висуває велику кількість різного роду завдань, які виконавцеві поступово та послідовно потрібно буде вирішувати. Це і якісне читання нотного тексту, розбір та осмислення авторського задуму, його глибокого підтексту, вміння без сторонньої допомоги зорієнтуватися в незнайомому (новому) музичному матеріалі, скласти власне уявлення про твір та втілити його у живе звучання музично-виконавськими засобами. Опанування здобувачем освіти музичного твору, глибоке проникнення у його зміст дозволить розкрити індивідуальні здібності студента, його вміння, активізувати уяву, фантазію, художнє мислення. У цьому процесі вивчення майбутній фахівець оволодіє новими виконавськими засобами виразності, новими жанрами, формами та стилями, виховує цілеспрямованість, творчу дисципліну, волю для подолання виконавських проблем. Враховуючи вищесказане, у методичних рекомендаціях проаналізовано методи роботи на заняттях з музичного інструменту (фортепіано), зосереджено увагу на етапах роботи над музичним твором, запропоновано методи для покращення навички читання з аркуша, визначено психологічні передумови вдалого концертного виступу. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/1013 |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Методичні рекомендації (1).pdf | 466,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.